Jak mogę zarejestrować się na konferencję?

Należy to zrobić, klikając przycisk “Rejestracja” na górze strony i wypełniając formularz rejestracyjny. W przypadku dużych rejestracji (ponad 3 osoby) zapraszamy do kontaktu na info@translation-conference.com.

Kiedy będzie otwarta rejestracja?

Pracujemy nad nową odsłoną sklepu z biletami na konferencję. Zapisz się na newsletter, aby dostać powiadomienie o otwarciu rejestracji!

Moja firma chciałaby zarejestrować na konferencję kilka osób. Jak to zrobić?

Prosimy o rejestrację każdego z uczestników osobno. Płatność można zrealizować jednym przelewem, jednak osobne rejestracje są nam potrzebne ze względów organizacyjnych.

O nie, zapomniałem/-am dokupić obiad! Co teraz?

Nic straconego. Wystarczy kliknąć przycisk “Rejestracja” na górze strony i dokupić sam bilet na obiad.

Czy będą dostępne opcje wegetariańskie/wegańskie/bezglutenowe/bez laktozy…?

Opcje mięsne, wegetariańskie, bezglutenowe będą dostępne na pewno, jednak ze względów organizacyjnych nie jesteśmy w stanie zapewnić innych opcji 🙁 postaramy się, ale nie możemy nic obiecać!

Zarejestrowałem/-am się na konferencję, ale nie będę mógł/mogła przyjść. Co mam zrobić?

Prosimy o wiadomość na adres info@translation-conference.com. Zastrzegamy, że zwroty odbywają się na następujących warunkach: przy rezygnacji w terminie do 60 dni przed Konferencją obowiązuje zwrot 90% wpłaconej kwoty, do 30 dni przed Konferencją – 50%, do 14 dni przed Konferencją – 20%. Można jednak przekazać swój bilet innej osobie – więcej na ten temat w pytaniu poniżej.

Czy mogę przekazać swój bilet innej osobie?

Tak. Prosimy wówczas o podanie danych tej osoby na info@translation-conference.com.

Czy mogę wziąć osobę towarzyszącą na obiad/networking?

Tak, jednak musi ona również zakupić wejściówkę. Prosimy taką osobę o rejestrację na stronie lub wiadomość na adres info@translation-conference.com.

Czy mogę opublikować swój profil na stronie konferencji?

Przy tej edycji nie przewidujemy publikacji profili uczestników na stronie konferencji. Zamiast tego zachęcamy do dodawania się do śledzenia nas na Facebooku i obserwacji wydarzenia!

Co mam wziąć na konferencję?

Dużo wizytówek i dobry humor 🙂

Interesują mnie dwie równoległe prelekcje. Czy wystąpienia będą nagrywane?

Pracujemy nad tym.

A co z Translation and Localization Conference?

W tym roku TLC i KT łączą siły! Zapraszamy na TLC 25 września, dzień przed Konferencją tłumaczy, a także zachęcamy do śledzenia profilu na Facebooku https://www.facebook.com/TheTranslationConference/ i strony http://translation-conference.com.

Czy macie swoją stronę na Facebooku i Twitterze?

Tak. Nasza strona na Facebooku to https://www.facebook.com/KonferencjaTlumaczy, a na Twitterze https://twitter.com/KTlumaczy.

Co to jest impreza networkingowa?

Jest to nieformalne spotkanie, podczas którego uczestnicy KT mogą wymienić się wrażeniami z konferencji, poznać lepiej swoich nowych znajomych, przekazać im wizytówki i nawiązać nowe kontakty biznesowe (oraz trochę wyluzować).

Gdzie znajdę Politykę prywatności i Regulamin rejestracji na konferencję?

Oba dokumenty dostępne są z poziomu menu “O konferencji”. Oto bezpośrednie linki do Polityki prywatności i Regulaminu.